2012年6月6日

魚子DNA再生面膜

 Lagny Masque Regeneratrice 
魚子DNA再生面膜

用後感:
           雖然這個面膜主要為乾性皮膚, 但其實系一隻百搭面膜! 我的混合性皮膚使用, 效果都好唔錯呢~
    
          混合性皮膚:先用增白新膚精華液打底, 過5分鐘後, 再敷上魚子DNA再生面膜, 20分鐘後清洗干淨. 補足水份後,油脂都少左呢~ 聽講呢隻面膜有提拉緊致的效果..但是呢..我暫時還沒這個困擾,所以試不出效來..
           乾性皮膚: 可以用滋潤的精華素打底, 例如: 特效角鯊稀精華素, 再敷上該面膜, 感覺超滋潤!
           色斑皮膚: 可以配合透白熊菓苷精華使用, 真系又白又滑喔~~

PS: 呢隻面膜可敷頸部, 可以有效撫平和預防頸紋!

(稍後補返精美圖片)

詳細產品成分和使用方法如下:

針對:缺氧退化、鬆馳乾紋、毛孔擴大乾性皮膚。

成份:魚子精華、羊膜液、生物溫泉泥

功能:

  • 魚子精華促進新陳代謝功能,增加細胞呼吸和供氧。加強細胞複製能力,令皮膚再生機能活躍。
  • 羊膜液是肌膚成長的要素,維護表層皮膚的緊緻、彈性和預防早熟現象,亦有維持表皮水份的功能。
  • 生物溫泉泥含珍貴礦物質,對平滑和埋合毛孔非常重要。
用法:建議配合伶莉精華素打底,覆蓋面膜20分鐘後洗掉。 

沒有留言:

張貼留言