2010年6月1日

芳香消炎面膜(推介暗瘡肌膚)

LAGNY Masque Vivifiante 芳香消炎面膜


用後感:

 呢隻面膜有很濃厚的薄荷味(我覺得呢一點跟它的名稱有點不相符 :p), 但佢的消炎效果真系唔錯!! 敷上臉上感覺好舒服, 暗瘡位置好像被扑熄的火山一樣, 即時止痕. 加上系cream, 面膜可以非常緊貼肌膚, 令它的營養成份更有效地被吸收. 而且不會滴漏, 敷上面膜仲可以如常上網, 不會浪費時間.....最好就系男仕女仕都o岩用.

自己做完facial後, 都幫老公做一個, 佢都讚好用 ^-^.. 薄荷味, 比水果味更適合男士 .
所以夏天我一定推薦呢隻面膜俾大家 ~!

200ml特大美容院裝:  (其貌不揚,但很有內涵)
依家有5ml試用裝, 想試就快d啦..



 產品成份和詳細使用方法, 請參考以下說明:

針對: 嚴對發炎皮膚, 血循環不暢充血皮膚.

成份: 溫泉泥, 生物铝, 杏仁油, 炭焦油, 薄荷

功能:
  • 溫泉泥具有補濕, 降紅抗菌功能. 立即呵護受損皮膚, 加速血液循環, 暢通阻塞微血管.
  • 生物铝和炭焦油可幫助消炎抗菌, 消毒瘡口和去除不潔污垢并止痕功能.
  • 杏仁油具舒緩刺痛感覺, 令受損皮膚得到充份呵護.
用法: 針清後, 均塗"芳香消炎面膜", 停20分鐘後洗掉. 若配合"蜂膠精華素"打底用, 可立即將瘡印和發炎紅印消除.

2 則留言:

  1. Hi NaturalLife,
    已收到你寄過來的芳香消炎面膜了,
    多謝你送的禮物!

    回覆刪除
  2. MeiMei,
    感謝你對本店的信任!
    小小禮物,希望你鐘意啦~
    用過後覺得滿意,請上來和大家一齊分享下呀~

    回覆刪除