2010年6月5日

暗瘡肌膚護理組合

上個星期日,朋友來我家玩. 那天天氣真好, 但也很熱..
朋友臉上長了幾粒大痘痘,紅紅腫腫的.而且又痕又痛, 很不舒服...
想起我剛入左支消炎面膜, 於是我就幫她做個小facial啦..

順便寫寫全過程俾大家參考下...

首先, 用雅白潔面啫喱 澈底清潔面部. 只需擠出5毫子咁上下的份量, 在掌手捽至少少起泡,然後塗上面上輕輕按摩一陣, 重點按摩T字位和下巴位置. 然後用清水澈底清洗干淨. 如有化淡妝, 建議使用兩次, 第一次先洗去化妝品, 第二次才按摩作深層清潔.

然後, 我幫她塗上增白新膚精華液, 由於她鼻子兩側和下巴位置都有黑頭和粉刺, 於是我加了少少份量的蜂膠更麗除瑕霜 , 當然,不會忽略了那些大痘痘, 通通都覆蓋了蜂膠更麗除瑕霜. 跟住, 等5分鐘....

5分鐘後, 再厚厚地敷一層芳香消炎面膜, 要覆蓋至看不到皮膚才行. 一敷上面上, 她都說很冰涼,很舒服,特別紅腫的痘痘, 都止痕止痛了..

然後大家一齊等20分鐘...期間大家一齊上上網,睇下相....

20分鐘好快過去了, 於是用清水洗干淨面部, 再塗上蜂膠療膚日夜霜, 面部即時很清爽喔..仲變白凈左唔少喔... ^^

可惜我隻蜂膠精華素 未返到來, 否則用它打底, 再用面霜, 消炎效果仲好呀...


咁就完成一個專業的暗瘡護理療程啦, 只需25分鐘咋~~系咪好方便呢~~ 
在美容院做此facial, 盛惠$688(咁佢都唔系全賺o既..包括鋪租,人工,推廣費用.....), 但依家自己動手, 只需要幾十蚊咋!! 系咪好化算呢~~~~~


遲d我再upload d相片俾大家參考下..
 

3 則留言:

  1. 真系唔該晒你呀..呢set野真系好好用.. :)
    (我會盡量唔咁夜瞓, 同埋吃咁多炸野啦...)

    回覆刪除
  2. 唔使客氣~~多謝你幫襯我就真..:P
    你返屋企自己都要keep住做多幾次先得wo... 支試用裝夠你用2,3次架啦~~
    記得記得,盡量唔好去擠d痘痘, 忍忍手,唔該晒~~~

    回覆刪除